Do znaku kwalifikują się wydarzenia:

  • duże, małe, średnie,
  • posiadające potencjał promocyjny,
  • unikatowe,
  • posiadające wartość artystyczną, integracyjną, edukacyjną i społeczną, którą doceni Jury,
  • mające szanse z małych, lokalnych wydarzeń, stać się rozpoznawalnymi w całej Polsce, a może i dalej...,
  • prowadzone przez miejskie instytucje dotowane przez Urząd Miasta, pozostałe jednostki działające w mieście a nie związane organizacyjnie z Miastem (stowarzyszenia, fundacje, osoby prywatne, szkoły itp),
  • mające wpływ na pozytywny wizerunek Poznania, uatrakcyjniające ofertę wydarzeń kulturalnych i sportowych w mieście.

Co możemy zaoferować:

  • partnerstwo marek KMP – wspólna realizacja projektów, mecenatu
  • strona internetowa: kulturapoznan.pl
  • PR / media relations:
    • wysyłka informacji prasowych,
    • organizacja konferencji prasowych
    • profile social media (FB Miasta, You Tube i inne),
  • współpraca z portalami, magazynami wpasowującymi się w profil znaku
  • nośniki reklamowe Miasta (outdoor, indoor)
  • pomoc w nawiązywaniu kontaktów w ramach sponsoringu
  • wsparcie instytucjonalne
  • wspieranie finansowe wydarzeń mających szansę na promocję ogólnopolską lub zagraniczną, poprzez udział w festiwalach, konkursach itp.