Kryteria przyznawania znaku POZnań Pozitive

Kryteria doboru powinny być miękkie, a znak przyznawany na podstawie zgłoszenia kandydata. Weryfikacja zgłoszeń dokonywana przez specjalnie wybrane jury (wspólnie dla Inspired).

  • Wstępne sukcesy (np. stypendia, nagrody o charakterze lokalnym/ponadlokalnym, wyróżnienia, udział w konkursach o zasięgu krajowym/zagranicznym).
  • Unikatowość przedsięwzięcia/osoby
  • Rozpoznawalność (w social mediach, w „środowisku”)

Co możemy zaoferować:

  • ogólnopolską kampanię w mediach
  • partnerstwo marek KMP – wspólna realizacja projektów, staży, patronatu, udostępniania know-how oraz zaplecza technicznego
  • PR / media relations:
    • wysyłka informacji prasowych,
    • organizacja konferencji prasowych
    • profile social media (FB Miasta, You Tube i inne),
    • strona www KMP
  • współpraca z portalami, magazynami wpasowującymi się w profil znaku
  • nośniki reklamowe Miasta (outdoor, indoor)
  • pomoc w nawiązywaniu kontaktów w ramach sponsoringu
  • wsparcie instytucjonalne